måndag, juli 09, 2007

Dagens vill ha: Viktor Sandin<3
Dagens klädsel: Gråa Jeanse, Vitt linne och en svart munktröjja.
Dagens smink: Mascara, läppsyl.
Dagens frisyr: Fluffigt.
Dagens låt: Frida- Dunka mig gul och blå.
Dagens planer: Träffa syrran som kommer hit, sen åkte hem till Dillan och va med henne.<3
Dagens saknad: Älskling Viktor som nyss åkte hem. :(
Dagens dummaste: När jag råkade bita Viktor i armen så nu har han jätteont och sen är han blå.
Dagens sjuka: När jag hittade en bild på hans näsa som var sönderslagen och han vägrar säga va han hade gjort där. Tjatat hela morgonen på det. hehe.
Dagens drog: Kaffe såklart.
Dagens roligaste: När jag skickade ett sms till Viktors mamma ifrån hans mobil då jag skrev "Mamma, jag älskar dig." hihi. Hon ringde upp då =)
Dagens favorit: När älsklingen sög sig fast på min tunga jättelänge det var mys.
Dagens köp: Ingenting änns så länge.
Dagens godis: Ingenting.
Dagens humör: Glad.
Dagens ord: Äggi.

Inga kommentarer: