fredag, juli 13, 2007

DIG:
1. hur lång är du? - 178cm
2. vad vill du bli när du bli stor? - Egen företagare till min piercingstudio (hårdrocksaffär)
3. vad pluggar du? - Handels/Administration-p (Pyskologi, Digital Foto)
4. har du långt hår? - Har haft, men nu är det kort.
5. vilken hårfärg har du? - Svart.
6. sminkar du dig? - Ja.
7. har du haft sex senaste månaden? - De ni.
8. hur många personer bevakar du på bdb? - 6st
9. vilken deo använder du? - Vet ej va den heter.
10. vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svart BH och svarta hotpants med spets.
FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? - Ja.
2. vem är bäst, mamma eller pappa? - Pappa, för han är snällast och han förstår en.
3. hur många syskon har du? - 1 riktig bror och 2 halvsyskon.
4. vad är det senaste du sa till din mamma? - Jag drar till DillaN nu, ring och säg godnatt sen. Heeej dåå.
5. vilken mat lagade din pappa senast? - Grillade kött och tysk hemmagjord potatissallad.
6. hur många ställen har du bott på? - 1, i vårt egna hus pappa har byggt.
7. vem i din familj stör du dig mest på? - Mamma tror jag.
8. vilken familjemedlem är snällast? - Min syster.
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - För typ en vecka sedan när jag och brorsan som är 20 år tog hans bil och åkte över med eckerölinjen till Åland och åkte runt och handlade där. Min äldsta bror va med också.
10. hur gammal är din mamma? - Mamma är 47 tror jag.
KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? - Malin G, DillaN, Micke, Matte, Jenni H.
2. när var du senast med nån kompis? - Nu, varit hemma hos DillaN hela veckan. Micke och Matte är här också.
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - DillaN, ska sova här inatt och gjort hela veckan.
4. har du kysst nån kompis? - Ja.
5. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Ja, många.
6. vem har du varit kompis med längst? - Vet inte, många det.
7. vem känner dig bäst? - Malin G och DillaN.
8. längsta tid du varit osams med en kompis? - Typ ett halvår pga att jag hittade en kille som hon ej gillade.
9. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Ja, för att vara snäll. Men vi skulle skratta åt det bara.
10. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Ibland så.
KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - Svarta mjuksbrallor, svart t-shirt med vit döskalle på, svarta strumor, svart bh och svarta hotpants med spets. Grön kavaj liknande jacka, converse-skor.<3
2. har du bytt om idag? - Nope.
3. favorittröja? - Min svarta JL tröjja som jag gav bort till min bror. Så nu är det min svarta HOOD-tröjja.
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? - Cheap monday(spända brallor), nån snygg märkes/band T-shirt och Converse/vans skor.
5. har du gett bort kläder nån gång? - Ja.
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? - Många, Många gånger.
7. har du handlat kläder genom internet? - Ja, några gånger.
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Haha, NEJ.
9. fulaste plagget andra könet kan ha? - Fula skor, byxor.
10. vad använder du för skor? - Vita höga Converse, Allstar converse (Svarta). ALLA MINA CONVERSE. Har typ 18 par.<3
VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - Ja, alltid.
2. vågar du klä dig annorlunda? - Ja, det är väl de jag gör?!
3. vågar du vara dig själv? - Ja, men beror på vilka man umgås med.
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - Ja då.
5. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? - Haha, kanske de kanske.
6. vågar du pierca dej? - Ja, annars skulle jag väl inte ha typ 60 piercingar.
7. vågar du dig på utmaningar? - Beror på.
8. vågar du ha sex på offentlig plats? - Hm, ja.
9. vågar du vara omogen? - Ja såklart.
10. vågar du äta småkryp? - Nej, dom är så äckliga så jag kan spy på dom.

SKOLAN:
1. vad heter din skola? - Björkhagsskolan (Den är en av Sveriges finaste och bästaste skolor).
2. vad heter din favoritlärare? - Anki, även min gamla mentor.
3. vad är ditt favoritämne? - Digital Foto och Psykologi, Praktisk Marknadsföring och Småföretagande.
4. snyggaste läraren på skolan? - HAHAH, finns ingen som är under 30 år. SÅ INGEN.
5. har du bra betyg? - Dom duger.
6. tråkigaste ämnet? - Företag & Service.
7. har du skolkat mycket senaste året? - Ja, för mycket .
8. Har du fuskat på prov? - Ja.
9. hur tar du dig till skolan? - Bil eller moppe.
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan?- Ja, pillrat micke på pungen. ^^
RANDOM:
1. vet du vem FATO är? -nää?
2. när tuggade du tuggummi senast?- För nån dag sedan.
3. när var du på semester senast? För nån vecka sedan på Åland, Nästa är Bulgarien (sunny Beach 1 Augusti)
4. vilken färg är det på din tandborste? - SVAAART!
5. är ditt hår tråkigt? - Ja, som FAN.
6. vad har du för påslakan just nu? - Svarta med guldiga kinatecken.
7. när såg någon dig naken senast? När jag duschade.
8. hur ofta duschar du? - varannan eller varje dag.
9. gillar du BUBBEL ROLLER? - Nä?
10. när ska du gå och lägga dig? - Om typ 6 timmar.
Vad är klockan nu?- 02:22

Inga kommentarer: