lördag, juli 14, 2007



Min hjärna är rosa och fluffig nu. Jag är så trött i hjärnan så jag kan inte tänka klart. Beror nog på att jag inte sovit något på hela veckan. NU är jag iaf hemma. Utan någon kompis eller pojkvän. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng inatt. Och det blir bara en natt också. För imorgon ska jag till GusstN och sova där hela veckan för vi ska jobba på Ovako i 5 dagar och vi är ensamma i huset.

Tillbaka till verkligheten nu då, bort ifrån min fluffiga värld. På måndag fyller Sandie, yeaaaah that´s me. Jag fyller 18 år. Då blir jag myndig. Ska bli så skönt. Ta mer ansvar, kunna gå ut på krogen LAGLIGT.

I veckan får vi även se om jag kommer kunna vara inne något på Internet, det visar sig om jag plockar med mig lilla bärbara dator om det finns Internet hos henne som funkar till mig.

NU skall jag ta mig en dusch, packa inför veckan och sedan sova. Ni vet vart jag finns. Hej OVAKO, Hej då bloggen.

Inga kommentarer: