fredag, juni 29, 2007



Jag vet inte vad som är verklighet eller vad som är dröm längre.
I mina drömmar går jag och lägger mig och sover hos min kille, vaknar upp där och vi kollar på film och allt.
Sen rätt som det är vaknar jag upp i min säng. Då är det så verkligt att jag tror att jag varit där.
Gör slut med min pojkvän för att jag tror att han ljuger och är helt knäpp som säger att jag inte varit där när jag säger att jag var hos han för t ex två veckor sedan.
Men i själv verket är det han som har rätt och det är jag som bara drömt det. :/
Vart ska jag ta vägen? Mina drömmar tar över mig..
Jag drömmer om saker som sen händer mina närstående också..

Har mina drömmar nån påverkan här i livet?
Vilka är ni som gör så jag drömmer sånt här, vill ni mig nått? Eller är det bara jag?! Mig det är fel på.......


.....Låt mig aldrig mer drömma!!

Inga kommentarer: