onsdag, juni 20, 2007

Lögner och hat i samhället..

Att alla är olika här i världen är bara bra.
Men när orkar folk sätta gränser hur långt dom vill gå här i samhället? Det är en annan fråga, den ställer jag mig var och varannan dag.
Att folk tar sig tid att försöka sabba förhållanden och vänskaper förstår jag mig inte på.
När ska alla den svartsjuka, våld och hat försvinna? Vi vet att den aldrig kommer försvinna, för hur skulle livet se ut då?
Inga krig, Inga brott, Inge misshandel, våldtäckter, otrohet. Människorna som gör som dom gör måste må dåligt. Det är dom det är fel på. Är det bara jag som är trött på hur folk beter sig, att dom inte har respekt för andra. Att dom inte kan låta folk leva sitt liv och leva sitt egna liv.Vart kommer världen ta vägen om alla ska fortsätta såhär?

Jag tänker inte sitta här och ta massa skit från folk som bara är ute efter att sabbotera bland oss i samhället. Jag och ni vet själv vad som är sanningen. Så det är det jag kommer gå efter nu. Vad man själv vet som är sant eller en lögn. Sen skiter man i var folket i samhället snackar om.



LEV FÖRFAN!!

Inga kommentarer: