lördag, oktober 10, 2015

The autumn tag..

1. Vilken höst trend är du mest exalterad över?
Mysiga sjalar och kängor.
 
2. Vilken är din favorit höstskönhetsprodukt?
Min BB-Cream från The body shop som lägger sig som ett tunt lager
på huden utan att täcka alla porer, Så lite smink som möjligt på hösten är skönt då
man oftast blir torr i huden och man behöver saker som återfuktar.
 
3. Vilken är din favorit höstdryck?
Jag skulle vilja skriva Pepsi Max som jag dricker året om, men Svartvinbärste med honung är
såååå gott såhär i höstmörkret.
 
4. Vilken är din favorit höstdoft?
Vanilj, både i Victoria Secret bodymist och på ljus.
Underbart att tända på massa ljus med doft av vanilj.
 
5. Vilken höst trend hatar du?
Finns ingen trend jag hatar men gillar inte tröjor med halskrage (polotröjor).
 
6. Vad ska du vara för någonting på Halloween i år?
I år händer det inte så mycket skulle jag tro men det kommer en halloween sminkning
framöver upp på bloggen. Lite olika tips och trix.
 
7. Vilken är din favorit höstlåt?
Jag har ingen favoritlåt men Tommy Körberg - Anthem är otroligt fin,
vi sjunger den på kören nu också.
 
8. Vilket är ditt favorit halloweengodis?
Har inget godis som bara kommer över halloween.
 


 
 


Inga kommentarer: