lördag, oktober 24, 2015

3D-bryn

Igår gjorde jag något jag velat gjort såååå många år. Jag gjorde 3D bryn hos Antonia, kika in NIANS naglar på facebook om ni är intresserad av detta, hon gör även naglar, spraytan och ögonfransförlängning. Grymt duktig tjej, love her. 

Jag är grymt nöjd redan nu med formen, nu ska dessa läka och jag använder koksaltlösning och gör rent med några gånger om dagen och sedan smörjer har med skyddande vaselin hela tiden, precis som med en vanlig tatuering så blir det som öppet sår då detta ligger som snitt. Jag kommer berätta mer om hur allt går till och visa slutresultatet om 4 veckor då jag har vart på återbesök för evt. ifyllning och det har läkt. 

Vid frågor, kommentera eller maila. Kommer ha mer era frågor i inlägget som kommer om 1 månad. Information finns på vänster sida under kontakt. 






Inga kommentarer: