tisdag, oktober 27, 2015

THE LIFE TAG..

Vilket år har varit bäst?
Det går inte att välja något år som har varit bäst för det var många år sedan något kändes
riktigt bra, då jag kan nog säga, OM jag lär säga.. året efter gymnasiet 08/09. Och hösten och våren 12/13 då jag gick på folkhögskola och arbetade med Tanzania resan.

Vilket år har varit sämst? 
2010 helt klart, sen alla år sedan dess har det hänt många jobbiga saker och även då min panikångest
satt igång, men allt började 2010.

Om världen skulle gå under, vad skulle du göra sista dagen?
Jag skulle umgås med dom jag älskar, finns inge annat om det skulle ske.

Vad längtar du mest till 2016?
Som man säger varje år, ta nya tag.
Men det jag längtar till är att fortsätta leva, vara tacksam för det man har och försöka 
spendera tid med dom jag tycker om och göra saker som får en att må bra. Då är jag nöjd med livet.

Vilket minne skulle du vilja upprepa?
Våren 2013 när jag åkte till Tanzania. 

Om du skulle åka till framtiden, vad skulle du då vilja göra?
Beroende på hur många år det handlar om. Om det är om 10 år skulle jag vilja se om jag har barn, hur och vart jag bor, hur mina vänner har det och hur familjen mår. Få veta vad man jobbar med. 
Sen skulle jag även vilja se utveckling av elektronik, sånt är intressant. 

Om du fick vara en kändis i två dagar, vem skulle du då vara?
Svårt men skulle nog vilja vara antingen någon som hinner lägga i en rejäl stöt på ändring 
i systemet för Sverige t ex. Eller kanske Nicki Minaj så man får ha putröv och grym sångröst. 

Vad skulle du vilja hända år 2016?
Om jag skulle få hejvilt med tanken så skulle jag vilja få fast jobb, hus och bli gravid.
Men om man ska tänka logiskt så vill jag först och främst börja må bättre, börja jobba, flytta till större (vill bo i hus), ut och resa massa, både i Sverige och en utlandsresa någonstans. Sen tatuera mig massa. 

Om du vann en miljon, vad skulle du göra då?
Bjuda min familj på en utlandsresa med massa lyx och bara njuta, tatuera mig, lägga undan en summa pengar för kommande husköp. 




Inga kommentarer: