söndag, oktober 04, 2015

GLOSSYBOX

Hör upp allesammans! 
Varje månad får jag hem en jättefin box med olika teman beroende på årstid m.m med massa dyra och exklusiva smink/hud/hår produkter. Smink från Makeupstore m.m som man annars aldrig lägger pengar på.

5 produkter hem i brevlådan i en fin box man sedan kan spara saker i eller kika runt på nätet hur man kan bygga om boxarna till hela förvarningslådor. 

Allt detta för endast 139 kr /månaden. Man kan antingen ha på autogiro så dom drar varje månad eller köpa en 6 eller 12 månaders prenumation. Värdet ca varje månad på produkterna man får är över 1000 kr. 

Det tog flera år innan jag beställde min första box och nu kommer jag aldrig säga upp min löpande prenumation. Efter varje box kan man gå in och svara på frågor på hemsidan och få glossydots också vilket ger en poäng så man kan växla in och få gratisboxar. 


Om ni är intresserad kika in via länken nedanför och har ni frågor kommentera eller maila på Sandylower@hotmail.com 



http://www.glossybox.se/referal?CI=MTQ2Nzk4






Inga kommentarer: