lördag, oktober 24, 2015

6 sanningar om mig..

  1. Jag äger minst 50 par skor och hälften är oanvända.
  2. När jag undrade efter att min skinnjacka har hållit så bra i flera år utan att bli sliten och läste att det var äkta skinn så har jag inte satt på mig den sedan dess. 
  3. Jag har jättelockigt hår och när min svindyra plattång jag hade köpt från frisören gick sönder när jag gick i 8:an gick jag inte till skolan på flera dagar för ens frisören hade beställt hem en ny jag kunde köpa.
  4. Jag tyckte att ta hål i örsnibbarna gjorde mycket ondare än alla mina andra piercingar jag gjort. 
  5. Jag älskar hockey, sedan jag var liten har jag kollat på hockey med pappa och bror. Brynäs såklart.
  6. Jag har 99,9 % svarta kläder. Går endast i svart sen något vitt och grått funkar, och leopard.





Inga kommentarer: