lördag, oktober 24, 2015

SANDRA TESTAR - Aco Sun kissed face cream ( Recension )

I början av September skrev jag om denna produkt ifrån ACO, det är en ansiktskräm med svag brun-utan-sol i. Här är inlägget jag skrev om den då : http://sandielover.blogspot.se/2015/09/sandra-testar-aco-face-cream.html  och nu har jag testat den sedan dess flera gånger i veckan, jag har använt den som jag skrev i inlägget som en underlagskräm innan jag sminkar mig.

Det är E-vitamin och mjukgörande raps - och solrosolja som gör huden väldigt len av den och jag som har skapligt bra hud utan finnar m.m så passar denna utmärkt att smörka ansiktet med, på med lite concealer och puder sen är basen gjord. Jag är såååå nöjd med denna produkt och när den är slut ska jag köpa en ny direkt. Det är inte så bra att täcka huden med foundation , puder m.m nu när det blir kallare ute, låt huden andas till vardags och smörj den med återfuktande krämer och denna kan jag tipsa om till 100 %.

Jag är ganska mörk i mig själv i hudtonen och eftersom man tvättar ansiktet dagligen, använder massa sminkprodukter så den lilla bruna nyansen som man får gör bra att det matchar mer med min kropp då jag alltid är blekare i ansiktet eftersom man tvättar, tvättar m.m

Denna finns på apoteket bland annat och köpa, kostar mellan 50-100 kr. In och läs de andra inlägget jag skrev tidigare.



Inga kommentarer: