fredag, juni 12, 2015

You ask and I answar

Jag tänkte svara på några frågor jag fått i olika inlägg ni kommenterat. 

Hur mycket kostade plastmuggarna?
Jag köpte några plastmuggar med sugrör på Gekås i Ullared, dom kostade ca 13 kr styck. 
Jag vet att DollarStore brukar få in liknande, även Clas Ohlsson. (Inlägget till Ullared-shoppingen; http://sandielover.blogspot.se/search/label/Shopping )

Hur lång är du?
Jag är hela 177 cm lång.

Vad gick du i för gymnasie?
Jag gick Handels & Administrationsprogrammet på Björkhagsskolan i Hofors. Tog studenten 2008.

Vad kör du för bil?
Jag kör en vit Audi A4 2,6 som är importerad ifrån Tyskland.

Vad är dina katter för raser?
Alice är en Maine Coon ( 75 % Maine Coon, 25 % Bondkatt.), Hon har kroppen som en Maine Coon, alltså väldigt stor men hon är korthårig. Vit och Grå. 
Peavey är blyertsgrå och en blandning mellan Siames och Russian blue. 
Stewart vet jag inte riktigt vad han är men tror han är en bondkatt med kanske lite skogkatt.

Har du någon pojkvän?
Nej jag har ingen pojkvän just nu. 

Skulle du kunna tänka dig att bo i Tanzania?
Jag var där nere för lite mer än 2 år sedan och det var mitt livs resa men som det ser ut nu så skulle jag inte kunna tänka mig att börja att leva där. Men jag vill absolut tillbaka och hälsa på alla fina Tanzanska vänner man har där. Men just nu går det bra att ha kontakt med dom under internet. '

Vilket land är du ifrån?
Jag har inge svenskt blod alls i min kropp förutom att jag är född här.
Min mamma är finsk och rysk och pappa är ifrån Tyskland. Mitt efternamn är tyskt och det är bara vi i släkten som heter så. 

Kan du inte börja videoblogga när du sminkar dig?
Just nu, Nej. Jag kommer dock försöka göra mer sminkinlägg och även små videosnuttar där jag sminkar mig, har kommit upp två stycken under kategorin "Smink" men jag ska bli bättre på smink inlägg.

Hur många piercingar och tatueringar har du?
Jag har 7 stycken piercingar sen 5 hål i vardera öra vilket några av dom räknas som piercing också men det brukar jag inte räkna med. 
Jag har ca 20-23 tatueringar beroende på hur man räknar dom men mer ska det bli. Kommer komma en video på dom framöver också. 

Har du något mellannamn? 
Ja, Mitt mellannamn är Willhelmine , så jag heter Sandra Willhelmine Korscheck. 



Inga kommentarer: