lördag, juni 27, 2015

IF IT FEELS RIGHT, IT IS..

Jag vet inte vart jag ska börja, det är tusentals känslor som har spridit sig i min kropp och dom finns inte i ord. Egentligen skulle jag bara vilja skriva att jag är kär, för jag är kär. Riktigt jävla kär!!

Känslan denna kille får mig att känna är obeskrivlig. Nu tänker ni att "Ja men såhär säger man ju till alla killar/tjejer man är kär i.". Nu är NU, idag , i morgon, om en vecka, om en månad ..... Mina känslor har förändrat min syn på många saker här i livet, jag känner glädje, lust, hopp och jag ser en framtid. Ord, vad fan är det.. hur ska man kunna skriva sina känslor när man bara vill skrika ut dom att STEFAN, DU ÄR DEN UNDERBARASTE KILLEN JAG NÅGONSIN PUSSAT, den vackraste människan jag någonsin sett. Dina ord, din handling, ditt stöttande, din styrka, din envishet... allt med dig är så perfekt!

 Om du lovar mig en sak, att du kysser mig godnatt tills den dag jag dör, då lovar jag att stå vid din sida förevigt, För det är hos dig jag vill vara!



Inga kommentarer: