söndag, juni 21, 2015

20 RANDOM FACTS ABOUT ME


  1. Jag har sedan jag var ca 15 år användt nässpray nästan varje dag, oftast typ 5 gånger om dagen.
  2. När jag gick i 8:an gick jag inte till skolan på 1 vecka för min plattång gick sönder och det tog flera dagar för frisören att beställa hem en ny. Ja, mitt hår är jättekrulligt. 
  3. Jag hatar strumpor. Direkt när jag kommer hem tar jag av mig dom... om jag har några på mig!
  4. Har världens dåligaste vana, är pepsi max beroende och dricker typ 1 glas vatten i månaden. JA, jag ska ändra på det. 
  5. Jag dricker inte alkohol eller kaffe.
  6. Jag har aldrig druckit eller smakat på energidrycker som redbull, power king, monster m.m
  7. Jag är allergisk mot morötter, kärnfrukter och nötter.
  8. Jag är pälsdjursallergiker, men har tre katter ändå. 
  9. Jag har alltid älskat allt som har med rymden och göra och sen jag var liten ville jag bli forskare om rymden m.m
  10. Jag kan göra mig förstådd och förstå vad andra säger på 6 olika språk.
  11. Jag har spelat gitarr sen jag var 11 år.
  12. Jag går ENBART med svarta, vita och gråa kläder. 
  13. Jag föredrar SILVER framför GULD, i smycken , färg m.m (Min Iphone är dock i guld, hihi).
  14. Jag har över 20 tatueringar. 
  15. Min absoluta favoritserie är The walking dead.
  16. Jag är grym på att skjuta Zombies på spelet Cod på playstation 3. 
  17. Jag stör mig på folk som smaskar som fan när man äter. 
  18. Jag HATAR tuggummi och plåster. 
  19. Jag älskar värme, sol och bada. Jag önskar jag kunde bo i ett hus på stranden med värme året om.
  20. Jag har dansat hiphop och bugg när jag var yngre.

Inga kommentarer: