onsdag, juni 24, 2015

LIVE FOR TODAY

Im back!
På dagen igår umgicks jag med mamma, vi gick på stan i Sandviken och kikade. Jag köpte en ny bikini och var på möte. Vi lunchade på Maragoni som är bästa stället i Sandviken, besök det om ni vill fika eller äta något lättare. Det vart bakad potatis med skagenröra för oss.

Mot kvällningen åkte jag och GusstN till Oppsjön där Micke, Max och Matte campade med husbilen. Jenna, Amandha och Biff kom dit också för dom skulle grilla. Själv fick man panik för det var så mycket knott och kryp där borta, men det får man ju räkna med om man är och campar i skogen.
När jag kom hem ifrån Afrika var jag inge brydd alls över Sveriges småkryp för där borta var allt muterat alltså, spindlarna var eeeenorma. Men nu efter 2 år så börjar jag känna att det är äckligt igen, spindlar och skalbaggar iallafall.

Nu är det Onsdag och jag gick upp för någon timme sedan, har varit iväg och lämnat blodprov och har precis ätit frukost och kollat igenom youtube. Ska fixa mig nu sen åka iväg och handla lite, det regnar idag så händer inte mycket idag skulle jag tro.

Hoppas sommarvärmen kommer komma snart!

Inga kommentarer: