onsdag, juni 17, 2015

YOU MIGHT NOT BE SURE TODAY, BUT WHO CARES?

Ibland tänker jag bara för mycket och det brukar leda till att det blir kaos i huvudet. Så mycket tankar som snurrar omkring om saker runt om mig. Vilka ska jag lägga energi på, vad ska jag välja till hösten för val m.m 

Ibland önskar jag att jag kunde ta dag för dag och försöka leva i nuet. Innan jag lägger mig varje kväll så vet jag vad som kommer ske dagen därpå. Vill kunna få ro, lägga mig och sova en hel natt och vakna upp och inte stressa eller försöka komma på något och göra. Nu har jag bestämt mig för i morgon (Torsdag) då ska jag vara hemma hela dagen. Ska gå upp och chilla, städa lite, tvätta en maskin, laga mat, gå ut och gå. Hemma dagar i sin ensamhet behövs alltid, få rå om sig lite själv och inte stressa omkring hela dagarna och känna sig tillräcklig för alla andra människor. 

Man kan inte vara överallt med alla människor varje dag! Det här är mitt liv och jag har flera dagar på mig , jag hinner  umgås med alla, jag hinner åka dit och hit och överallt. 

Inga kommentarer: