tisdag, juni 30, 2015

MAKE YOUR OWN REASON TO SMILE.

Idag är det varmt och solen skiner, helt underbart väder så just nu sitter jag på min balkong och läser Vecko Revyn och dricker pepsi max, katterna klättrar i deras hylla jag fixat åt dom här ute. Hoppas vädret kommer fortsätta såhär, fast vill ha ännu varmare så vattnet kommer bli varmt så man kan bada snart.

I förrgår hämtade GusstN (Malin) upp mig så åkte vi till våran egna badplats, hon tog sig ett dopp och jag stod och huttrade på land. Efter det spenderade vi kvällen hos Micke och Max där jag och Micke spelade Super Mario på Nintendo wi, GusstN och Max hade väldigt roligt åt oss.

Igår sprang vi alla på stan i Falun och jag hjälpte Max att köpa kläder, skor m.m, jag hittade en klänning jag köpte, superfin och enkel.På kvällen vart det Super Mario igen och jag skulle försöka få GusstN att spela, hon satt och skratta och skrek när hon dog hela tiden, skrattade så vi hade ont i magen. *kraffs kraffs*.

Nu idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska städa upp lite hemma snabbt sen iväg ut och göra något, träffa någon eller så. Bilder på balkongen kommer komma upp inom kort. 



Inga kommentarer: