fredag, maj 06, 2011

I LOVE YOU

 Joakim Bergström, Om jag kunde i ord skulle jag förklara hur mycket du betyder för mig. 
Mina känslor för dig är så starka och ingen någonsin kommer kunna ändra hur jag känner för dig.
Jag trodde inte jag skulle hitta min drömprins men det jag äntligen gjort och jag är så lycklig med dig.

Med dig kan jag prata om allt med, du är inte bara min pojkvän och sambo utan också en världens bästa vän.
Jag trivs så bra i ditt sällskap och allt vi gör är så underbart då jag har dig vid min sida, nu och föralltid vill jag vara din och att du ska vara min. Jag älskar dig min vacka Joakim, nu, i morgon, nästa månad, nästa år och i all framtid jag lever på denna jord. Ingenting kan eller kommer stoppa oss, för tillsammans är vi oslagbara!

Du skiner upp min tillvaro med både skratt, glädje och kärlek.

Inga kommentarer: