söndag, maj 01, 2011

2011-05-01

Hej! Första Maj idag, igår hade jag det riktigt trevligt. Efter vi grillat här hemma körde jag bror och hans kompisar. Sen åkte jag och Joakim ner till mamma och pappa, gjorde en brasa där i någon grej pappa gjort själv. Dom eldade upp mina skor som var helt sönder, guuuud. NU lär jag väl få skavsår innan dom nya conversen trampats ner lite så dom är bekväma, gillar verkligen inte helt nya skor. 

Hur som helst hade jag en RIIIIKTIGT bra dag igår, och vi har så fint här hemma nu när allt är klart.Lovar er MASSA bilder senare idag. 

Har nyss klippt Joakim, han hade fått så långt uppepå huvudet, så vi tunnade ur lite och sen har vi blekt slingor  i hans mörkbruna hår, riktigt gulligt. Ni får se kort på det sen också! Nu ska jag börja med mitt hår, färga utväxten och toppa lite. Hörs senare!


Inga kommentarer: