lördag, maj 14, 2011

2011-05-14

Idag är det Lördag och jag ska ha Tupperwere-party här hemma , så fina Emelie och hennes kille Thure kommer hit, efter visningen ska vi fyra göra Tacos och äta här hemma sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, är riktigt sugen på att se Eurovision song contest som är ikväll 21:00, men vi får se.


Nu idag har jag bakat cocostoppar jag ska doppa i choklad när dom svalnat, har även bakat  kladdkaksmuffins som det blir en klick grädde på och lite hallon, så det bjuder jag på vid visningen.

Igår permanentade jag mammas hår och Joakim umgicks med min bror och pappa, blev bjuden på grillat hos dom också, kom hem runt tolv inatt så då la vi oss nästan direkt. 


Ha en bra Lördag så hörs vi senare kanske, eller i morgon med massa bilder.
Emelie´s blogg hittar ni här..

Inga kommentarer: