onsdag, maj 11, 2011

2011-05-11

Hallå! Onsdag redan, snart helg och då vankas Tupperwere-party hos mig, någon som är sugen på att komma? Ska baka jordgubbspaj tills dess och bjuda på också, mumsigt oh ja..

Idag har vi varit och hämtat Joakim´s nya dataskärm, det är 3e vi får hem nu som är sönder antingen genom frakten eller så är det fabrikationsfel. Så nu kommer yttligare en skärm om några dagar, dock bytte vi märke nu för BenQ verkar vara skit, stora svarta fläckar på skärmen. 

Aja, var ner till mamma och pappa och tvättade bort måsskitarna på bilen, dom fräter som fan på svart och vi hann inte bort med dom så nu är det fula äckliga fläckar, lär vaxa den för att få bort det. När vi kom hem satt vi oss på balkongen i solen och åt jordgubbar och snart kommer min kusin och hans tjej hit en vända, sen ska vi göra varma mackor och ta de lugnt ikväll här hemma, idag mår jag bra så är glad. 

Ha en fin kväll alla där ute i sommarvärmen. Förresten, klippt av mig minst 15 cm av mitt hår, klippt upp det lite och så, kanske kommer bild senare eller någon dag. 
Kort taget med nya mobilen.

Inga kommentarer: