torsdag, maj 26, 2011

2011-05-26

Hej! Dom senaste dagarna har gått upp och ner, haft saker att göra hela tiden och mitt psyke är åt helvete igen så sover hos föräldrarna inatt. Idag har pappa, Joakim och jag iallafall kört ett fullt släp från Gävle, sen städat heeeela lägenheten, gnussat alla fönster och gjort allt skinande rent.. Lämnat in nycklarna så nu är vi av med det, sköööönt.

Har spenderat kvällen med Joakim och pappa framför tvn, dom drack lite vin och jag vatten, som vanligt när man äter tabletter, dock tycker jag inte ens om alkohol, aldrig gjort och kommer aldrig göra heller. Mamma har varit och bowlat med jobbarkompisarna så hon kom precis hem. Ska väl snart sova så man kommer upp i tid i morgon, fullt upp som vanligt. Ska ta lite kort i morgon och ladda upp, ska sälja min mobil så får ha en liten sketen Nokia igen ett tag, men så får det bli då man köper dyra soffor. 


Nu ska jag ge katterna mat, borsta gaddarna och sen böka ner mig med min älskade sambo. 


Såhär ser nya soffa ut. 
Det är en New york, på ena sidan är det en myshörna (sne) sen andra är det en divan som går ut.
Världens skönaste och finaste, gardiner, mattan och allting passar in så fint nu + att jag fick ha kvar mitt älskade designade dyra bord för det fick plats, YES!!
(Bättre bild kommer på soffan, den är inte så mörk som på bilden)

Inga kommentarer: