tisdag, maj 10, 2011

2011-05-10

Godkväll! Blir lite glest med inlägg nu för det är ganska fullt upp i min vardag men lovar att blogga så fort det finns tid och jag vill sätta mig ner för att dela med mig av det som händer om dagarna till er där ute.

Idag gick vi upp i tid och åt frukost och sen åkte vi till banken och arbetsförmedlingen, efter vi fixat sånt viktigt drog vi till Valbo och gick runt och letade efter en ny soffa, hittade några men när vi kom till Hofors på Tigréns hittade vi den vi ska ha, den perfekta på alla sätt, hur man än mublerar. Jag är noga med inredning för det ska vara bra och se fint ut åt alla håll och kanter från golv till tak. Dock just nu ser det lite halvglest ut när Joakim har flyttat hit och vi inte fått helt ordning då vi lär sortera skåp m.m

Nu på kvällen har vi suttit här hemma och pratat en massa, tycker om att bara sitta och prata om saker och räkna ut hur sommaren kommer se ut med saker vi ska göra, pengar m.m Jag och Joakim är bra på att planera tillsammans och vi kan lösa ut saker till det bästa för oss båda, jag älskar verkligen min fina karl, uuuh så mycket att jag knappt kan släppa han när han ska duscha, hihi. 


Idag medans jag var på möte byggde Joakim ihop sin byrå så nu har vi en varsin, ska köpa en snygg svart genomskynlig glasskiva och sätta över sen, just nu får 32" tvn så där och pryda våra bänkar tills vi fixat fäste så vi får upp den på väggen framför sängen. Såhär ser det ut nu i sovrummet...

Inga kommentarer: