måndag, maj 16, 2011

2011-05-16

Hej! Idag är det 2 månader tills jag fyller 22 år, tiden går snabbt när man har rolig som dom brukar säga. Och dom senaste 8 månaderna har varit dom underbaraste i mitt liv så jag gnäller inte. 

Idag gick vi upp 05:00 , sov hos mina föräldrar så körde pappa till jobbet så jag kunde låna hans bil idag. Sen vid 08:00 körde jag Joakim till bussen för han har varit i Västerås hela dagen, han kommer hem senare ikväll så jag har umgåtts med kusin Annso idag och snart ska jag bege mig mot mamma och pappa en vända. 

Nu ska jag göra mig i ordning, ha en bra kväll!


Tog fram min vår/höst jacka idag, min militärgröna kavaj-jacka, riktigt snygg och skön.
Här ser ni också mitt hår, klippt av minst 15 cm , klippt upp det lite också, nu är det inge slitna toppar så det är skönt tills sommaren.

1 kommentar:

bumbi sa...

Älskar verkligen din blogg <3

http://knivesandpens.blogg.se

följer den spänt :D