måndag, november 02, 2015

Hello November - The weekend update..

Godkväll! Denna helg har varit superbra. I Fredags åkte jag och Gusstn (Malin) in till Gävle där vi var ut och åt, sen åkte vi och gick på Haunted Halloween. Ni som har chans att gå på det nästa år, GÖR DET. Vi gick inne i en byggnad, ner i källare och vart jagad av zombies, folk med motorsågar och allting, det var Army tema och usch så läskigt. Gusstn hade iallafall roligt åt mig då jag skrek hela tiden och ställde mig i ett hörn och sa åt zombiesarna att gå ifrån mig, haha. Dom måste haft skitkul åt mig där, haha. 

Sen träffade jag Mattias en vända och sen åkte vi till Sandviken och umgicks med Michael till 04 på morgonen så vart en sen natt och på lördagen var jag uppe tidigt för att baka massa för jag lovade föräldrarna det då min far fyller år idag (måndag) och vi ska fira honom, Grattis världens bästa pappa och hans tvillingbror. Lördagkväll bestod av god middag hos mig med Gusstn sen åkte vi till Michael i Sandviken och spelade tvspel och hängde där, slutade med att vi lekte i stadsparken och hittade ett utegym, så vart en lång natt och en hemmadag idag då jag är så förkyld. 

Annars idag har det inte hänt så mycket, vilat mycket och fått suttit och ringa runt då någon stängt av varmvattnet så fanns inge vatten här hemma, men efter lite samtal och rörmokarbesök så funkar det igen, firade att jag skulle få ta en vaaarm dusch med att göra langos på kvällskvisten och sen har jag kollat på tv bara. 

Dags att sova snart så man kommer upp i tid i morgon för det är en del saker jag lär uträtta innan det blir fika hos föräldrarna. Hoppas ni alla haft en bra halloweenhelg och ni inte vart allt för skrämda. 

Bjuder på en bild från 2013

Inga kommentarer: