fredag, november 27, 2015

NEW IN - Plattång m. tillbehör

För tre veckor sedan köpte jag en ny plattång då min började ge upp. Tänkte först köpa lika för jag har varit såååå nöjd med den då jag har jättelockigt hår och för att verkligen få det silkeslent och helt platt lär jag ha en bra tång och denna jag haft nu tidigare har funkat hur bra som helst. 

Med en chansning köpte jag denna Slim 28mm Protect från BaByliss Paris och I LOVE IT. Lätt att använda, lagomt stor, går att välja värme och plattorna är riktigt bra. Tänkte tipsa er som tänkt köpa en plattång till någon i julklapp eller till sig själv för denna är grym.

Jag använder Lóréal Paris Hot & Smooth cream på vått hår efter jag duschat som värmeskydd och kan rekomendera denna då mitt lockiga hår blir riktigt glansigt och håller sig platt länge, oftast brukar håret bara bli fluffigt när man plattar det utan värmeskydd om man har samma kvalite som jag har men denna ger en silkeslent hår. Använder också en olja i topparna ifrån TRESemmé med Keratin, även den på vått hår.

Pris på plattången är ca 400kr beroende på ställe, Värmeskyddet ca 70 kr och oljan ca 100 kr.

  

FÖRE & EFTER

Inga kommentarer: