fredag, november 13, 2015

ULLARED 9/11-11/11

I måndags morse åkte jag och några ner till Ullared för att sova i stuga i två nätter och shoppa på Gekås. Var en rolig tripp ner dit och vart en del shopping. Dock lite sur för en grej som jag verkligen gillade som jag köpte vart nog kvar i stugan, satt och höll på med den ena kvällen och skulle packa allting men den var aldrig i min påse när jag kom hem. Sååå synd men men.

Lite av grejerna jag köpte kommer jag visa i ett annat inlägg här i bloggen, t ex några av sminkprodukterna, ska även göra en hårvårdsrutin m.m Har en hel del roliga inlägg som kommer här framöver så det är bara att hålla koll.

Igår sov jag mestadels av dagen och sen repade jag i kyrkan med kören, det gick bra och jag somnade gott sen och idag har jag vart och fixat klart mina ögonbryn hos Antonia, var och fyllde i mina bryn och det kommer ett till inlägg om det. Sen har jag permanentat mammas hår också så har hunnit med lite idag också. Är Fredag så jag tänkte göra någon mat och se idol ikväll och bara chilla hemma med massa tända ljus och min mysiga filt jag köpt med inbyggda tofflor på.

Här kommer lite bildert ifrån resan.. 



Inga kommentarer: