onsdag, november 18, 2015

NEW IN..

Idag vart det en shoppingtur, hittade inte så mycket men tänkte visa lite iallafall. 15 affärer -  5 timmar plus en god fika. 

Ögonskuggan ifrån Technic har jag i skimmriga färger sedan tidigare, exakt samma palett men hittade denna nu i matt som jag var ute efter ifrån början, neutrala färger passar mig så bra och roligt att ha matt och inte skimmer jämt. Mascara ifrån IsaDora volume 2.0 är min absoluta favorit mascara, brukar använda den med röd kork annars men denna var nersänkt halva priset så ska testa denna nu. Sen en liquid foundation -ultra match i färgen Beige ifrån Wet n wild.

Köpte även två jättefina längre halsband i silver. Ena påminner mig om fiskben och den andra är massa kedjor i olika längder med inslag av pärlor. Kommer bli så fint till någon svart klänning eller tunika. Vid undran om priser och butik detta är ifrån - kommentera. 



Inga kommentarer: