torsdag, september 17, 2015

You ask and I answar..

Här kommer lite snabba frågor och svar som jag fått på kommentarer. 

Vad är din favoritfärg? 
Jag tror jag svarat på denna förut, men det är svart. Jag gillar inte färger så både det jag går klädd i och mitt hem är svart, vitt och grått. 

Vilken är din favoritkändis?
Det är en svår fråga. Jag gillar Channing Tatum för han är bra skådis och även fin att titta på. 
Annars är det nog Hillary Duff (gillar alla hennes tonårsfilmer) och svenska skådespelare är Mikael Nykvist. 

Vad är ditt bästa och sämsta köp?
Det beror på vad det handlar om, rent allmänt så mitt bästa köp är nog min underbara kontinentalsäng och mina katter är det nog min Iphone och inom skönhet min OBH nordica plattång och min BB cream från The body shop.  Mitt sämsta köp är nog min Kaffekapselmaskin, jag använde den två vintrar då jag gjorde varmt choklad i den sen har den stått i ett skåp sen dåliga concealers och alla olika mascaror man köpt som inte alls funkar. Tur nog har jag hittat den bästa concealern men dom har slutat sälja det märket nu så ska snåla på min länge och mascara använder jag ifrån Isadora.

Vilket var ditt favoritämne och sämsta ämnet när du gick i skolan?
Favoritämne var Matte, Musik och Bild. Kan ej välja mellan dom. Sämsta ämnet var Kemi, så mycket grejer för vad allt heter, väte m.m 


Vilka sminkprodukter använder du mest?
Om jag ska iväg på något dagtid m.m brukar det bli lite puder och mascara (ibland fylla i ögonbrynen lite), annars om det är något roligt man ska iväg på går jag all in med alla produkter ögonskuggor m.m Men om jag ska säga vad jav använder mest är det Mascara. 

Är du kär i någon?
Jag är otroligt kär i min Mattias. Han är så underbar och förstår mig, stöttar och finns alltid där.
Min finaste stjärna på jorden. 

Vilka youtube kanaler följer du?
Jag följer ganska många, men my best girls är ju Anty, Therese Lindgren, Sarasongbird, Sabina Desiré, WilmasBeuty, Clara Henry, Keyyo, Keela, Sacha, Katrin Berndt, Felicia Bergström och Linn ahlborg. Där har ni några iallafall, svenska youtubers. 



Inga kommentarer: