tisdag, september 15, 2015

Hate to be sick..

Ville bara kika in och uppdatera lite. Har varit förkyld i två månader till och från och nu har jag åkt på feber och halsont vilket gör att man blir helt slö, kallsvettas som en gris och man vill bara ligga i sängen. Det är nu det finns massa tid att blogga tänker ni för att man chillar hemma och försöker bli frisk. Men denna vecka är det något varje dag. Igår var jag och tog blodprover och tvättade, idag har jag vart i Sandviken och sprungit i affärer och även vart på möte hos min psykolog, i morgon är det sjukhuset som gäller och på torsdag lär jag vila för att orka med att repa med kören, sen ska jag ta helg. Visst finns tid mellan allting men har massor att göra hemma här.

Men nästa vecka kommer det massa tips på produkter, fick hem 4 paket förra veckan med massa nytt som jag tänkte visa er, så ska försöka testa allt lite så jag har något att skriva om produkterna tills dess.

Nu ska jag ta mig en låååång dusch, färga håret och fortsätta kolla på en serie jag hittat som är superbra, kommer tipsa om den framöver. Glöm inte följa mig på instagram : Sandrakorscheck


Inga kommentarer: