fredag, september 04, 2015

SANDRA TESTAR - Aco Face Cream

Jag tycker alla borde ha denna produkt ifrån Aco. För er som solat en hel del i sommar kan jag tipsa er om denna underbara mjukgörande kräm som sjunker in fort i huden och återfuktar ansiktet och det bästa av allt är att den ger en "Sun kissed face" med self-tanning. 

Den bygger om en "bränna" ju mer man använder den och jag använder denna som underlagskräm innan jag sminkar mig. Använd denna i en vecka och få en liten brun ton i ansiktet så räcker det med lite concealer och puder så är ansiktet klart. Tycker denna är perfekt nu i höst när det kommer blåsa mycket och huden börjar bli torr när det blir kyligare ute, så slipper man täcka alla porer med foundation. 

Finns bland annat på apoteket att köpa, där finns också ett stort utbud av andra produkter ifrån Aco, jag har en hel drös av dom för det är enligt mig ett av dom bästa märkarena för lotion m.m till huden. Kostar mellan 50-100 kr. 







Inga kommentarer: