onsdag, september 23, 2015

IF WE DON'T TRY, WE'LL NEVER KNOW WHAT WE MIGHT MISS..

Idag äntligen köpte jag mig en "vuxen målarbok" som vissa kallar det, jag skulle kalla det terapi för själen. Att sätta sig ner och inte tänka på allt omkring utan koncentrera sig på att måla, eller ja färglägga och lägga ca 30 minuter om dagen på att sätta sig ner, slå igång lite lugn musik och bara rita tror jag är en perfekt lugn stund för mig som lever med panikångest.

Jag köpte denna bok, Kreativitet och Mindfulness på Maxi Ica för 99 kr. Pennorna är Sense Basic och ni kan se bild nummer två under att dom inte är bra någonstans, testat på annat papper också så det blir att införskaffa sig riktiga pennor så fort jag kan.

Har ni någon sådan här bok? Vilken är eran favorit och har ni tips på pennor så lämna en kommentar här nedan! 



Inga kommentarer: