söndag, mars 04, 2012

LISTA!

Namn: Sandra Korscheck
Ålder: 22, fyller 23 år den 16 Juli.
Längd: 178 cm
Skostorlek: 40
Bor: Hofors ( Gävleborgs Län)

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll, generös
Vad är du rädd för: Att förlora någon nära
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är mig själv.
Det roligaste jobbet du haft/har: Frisörsalong
Har du körkort och egen bil: Ja
När tog du ditt körkort: För 3 år sedan, lr 4?
När grät du senast: Vet ej..
När skrattade du senast: För en stund sedan..
Vem åkte du bil med sist: Mamma och pappa när dom körde hem mig.
Vem åt du mat med sist: Mig själv
Vem sov du hos sist: Mamma och pappa
Vem sov hos dig sist: Ehm, det var Bettan..
Vad var du rädd för när du var liten: Myror, smårkyp, mörker
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Kassörska
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Phu, för många?
Värsta smärtan du råkat ut för: Det säger jag inte här..
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Att min bästa vän Jenni gifte sig sommaren -11 och fått två underbara döttrar.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker.
Har du någonsin sportat: Ja, simmat, innebandy, arobics, kanot, badminton.
Någon du ser upp till: Pappa
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, läppsyl, alvedon, penna.
Har du varit utomlands någon gång: Ja, Finland, Danmark, Tyskland, Norge, Turkiet, Teneriffa, Bulgarien, Åland.
Vilken plats var finast: Älskar Åland.
Största stad/städer du varit i: Jadu, svårt för jag vet ej invånarna i städerna jag vart i.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Rökt: Ja, men röker inte
Snusat: Ja, men snusar inte
Druckit: Ja, dricker väl mycket varje dag men alkohol dricker jag inte.
Har du piercing eller tatuering: Ja, för många! 
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som min Joakim, lång, fina ögon, mörkt hår, omtänksam, rolig, ordningsam. 
Har du någonsin fejkat en orgasm: haha nej..
Hur många sex-partners har du haft: Det angår inte er.


Storstad eller landet: Landet
Hamburgare eller pizza: Hamburgare äter jag inte och pizza har jag aldrig tyckt om, men isåfall Pizza då.
Kött eller fisk: Fisk
Hund eller katt: Katt
Aftonbladet eller expressen: aftonbladet
McDonalds eller MAX: McDonalds
Vin eller Öl: Nykterist
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller Utlandet: Beror på vilket land men utomlands helst.
Sport eller nyheter: Hmm. Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey - Brynäs IF
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga
Sommar eller vinter: Sommar.
Vår eller höst: Höst
Flyg eller tåg: Tåg är nice
Bil eller buss: Bil



Inga kommentarer: