fredag, mars 02, 2012

2012-03-02

Hallå! Andra dagen in på mars månad, tiden går fort.. I veckan har jag ju haft lov från skolan jag går på, pluggar på Folkhögskola för er som inte vet. Har haft det mysigt med Joakim denna vecka, tagit det lungt, vart till Åland en vända, fattar stora beslut för den snara framtiden och idag har vi gjort massa ärenden. Vad som kommer hända framöver håller jag hemligt ett tag till.

Nu har vi nyss ätit tacos, ska spela lite tv-spel snart sen sova i tid för i morgon ska Joakim åka iväg till Västerås för att fira sin pappa som är i Sverige nu och fyllt år, så grattis till honom. Då ska jag bosätta mig hos mamma och pappa, kolla på melodifestivalen och ha mys. 


Blir nog måååååånga inlägg i morgon och en massa kort också. Men nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll allesammans där ute.. vart ni nu är!


Bakade kladdkaka idag.
Olika recept hittar på vänster sida under kategorier. 

Inga kommentarer: