tisdag, mars 13, 2012

2012-03-13

Hej! Igår morse åkte jag och mamma till Gävle , så vi var där mellan 07.00-16:30. Var hemma 20 minuter sen åkte jag med Malin Holmberg till Valbo köpcentrum så kom hem 21:30. Kollade på The walking dead sen somnade jag i soffan och vaknade 04.30 och la mig sängen för att sova tills 07.30 då jag hade tid hos läkaren. Skola mellan 8.40-16.00 som jag skippade idag då jag vart och tagit prover m.m så nu har man precis duschat och undra vad som händer ikväll då?! Joakim jobbar, gymma kanske? Går nog ej med Tietze syndrom som jag har, har så jäklans ont i revbenen men tog en alvedon nyss så får se om det lägger sig.

Nu ska jag ta en frukt och umgås med min älskade sambo. Hörs senare!

Min "blond" hårfärg. Det gula går ej bort med silvershampoo, försökt nu i över 2 månader.
Vill ha det vittsilver. 

Inga kommentarer: