lördag, mars 24, 2012

2012-03-24

Hej! Lööördag idag och vi ska till mina föräldrar och fira mamma som fyller år, GRATTIS! Blir smörgåstårta och fika, ska ta med kameran och ta en massa kort som ni får se senare. 

Igår åkte jag och Joakim till Valbo köpcentrum och handlade massa, eller ja han handlade tröjor, jag fick smycken av Joakim, korsörhängen, döskalleörhängen och ett armband, mascara. Köpte en jättefin genomskynlig tunika i leopard mönster, ska ha den på mig idag så ni får se kort senare. Efter Valbo åkte vi hem, gjorde lite ärenden, hälsade på mamma och pappa och sen drog vi till Falun och gick i stan där sen storhandlade vi på Ica Maxi så nu har vi fyllt kyl & frys för ett tag framöver. 

Nu ska jag fixa mig innan vi drar iväg, ska väcka Joakim så han hinner duscha också, sjusovarn! Ha en bra dag så hörs vi senare.. 


Inga kommentarer: