onsdag, mars 14, 2012

2012-03-14

Hallå! Idag var jag i skolan heeeela dagen, haft Svenska och det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde i skolan. Jag älskar skolan och alla vänner där, ni är dom underbaraste och fan vad ni gör mig glad.

Efter skolan drog jag, Emelie, Sara och Bettan till Falun för att shoppa. Lämnade tillbaka min vårjacka jag köpte i förrgår för det var skitkorta ärmar, hittade en annan skitsnygg längre på Åhlens som jag köpte istället. Köpte present till mamma också som fyller år snart och till älsklingen. Kom hem vid 18 tiden så har ej gjort så mycket sen dess. Joakim kommer hem snart från jobbet, då blir det myskväll. Skola i morgon 8.40-16.00. 

Hörs i morgon sötnosar!

Saknar mitt svarta hår, antingen blir att färga mörkbrunt nu snart!!

Inga kommentarer: