torsdag, mars 22, 2012

2012-03-22

Hallå! Jag vill göra om min blogg, men nä skiter i det för tillfället. Iallafall så har jag varit i skolan idag, haft matte som var svåååårt, jävla parallelltransversaler. Lunchade med Hannah och Khady och sen hade vi Keramik, gjorde en fin skylt att hänga på dörren i keramik så får se hur den blir när den är bränd och målad sen, yeay! 

Väl hemma har jag städat lägenheten, gjort rent överallt, vikt tvättade kläder, bytt alla handdukar och dammsugit och torkat golven så nu är det fiiiint inför helgen. Och i morgon får vi pengar så jag och Joakim ska iväg och handla hem massa mat, så lär skriva upp sen vad som behövs och vi ska även kika runt i affärer lite för han måste ha t-shirts. 

Nu ska jag åka iväg en vända till Valbo med Malin H, sen hem och göra Laxpasta (Recept finns under kategori "recept" till vänster här), sen blir det myskväll när Joakim kommer hem från jobbet.

Tog ett kort i skolan idag, fan vad min näspiercing ser wierd ut! 

Inga kommentarer: