måndag, mars 26, 2012

2012-03-26

Hallå! Roligt att man vaknade med världens värk nere i magen och ända bak i ryggen. FÖRSTA mensen hade kommit sen jag stoppade i en kopparspiral, roligt. Helt jävla blodbad när man vaknade och fy satan vad ont jag haft hela dagen, inte ens ipren hjälper. Någon som har kopparspiral och har erfarenhet av det? GE MIG TIPS.. Vet att man kommer få smärtor och mer blödning men fyfan jag som alltid haft det så bra med knappt något. 

Oj mycket blodsnack nu.. 

Var till Valbo och köpte ett kamera fodral på Clas Ohlson till min nya systemkamera, sen handlade vi på vägen hem i Sandviken på Willys, Maxi Ica och Dollarstore. NU har vi kycklingklubbor i ugnen, blir risoni och currysås till och sjäääälvklart sallad. Sen blir det att spela tvspel och ta det lungt ikväll, skola i morgon så lär vila upp magen nu!

You can close your eyes and choose not to see the daylight.

Inga kommentarer: