söndag, mars 18, 2012

FUCK THIS SHIT

Fuck.. Mitt hår är gult, ska ej försöka färga mer med askblond färg. Shit the same, har haft den bästa helgen på länge. Fredagen hade jag en riktigt mysdag med Joakim, gjorde något mer men kommer inte ihåg nu!? Ehm, minnesförlust. Igår (Lördag) var jag med Ida i Sandviken och umgicks hela dagen, drog hem och åt middag med Joakim sen åkte jag och Emelie in till Ida igen och rann runt till närmare 2 på natten då jag slog igen dom gröna ögonen hemma i Hofors igen. I morse ringde Malin H och väckte mig 9, bara hoppa upp och göra köttfärssås och pasta så Jocke fick matlåda till jobbet och fixa sig för en dag i affärer och Leklandet Delfinen med Malin och lilla Matilda. Fuck , 1000 ungar skrikandes, känns som i himlen nu när jag är hemma.

Håller på med potatis och finsk korv nu, Jocke kommer hem snart. Blir lungt ikväll, skola i morgon och en massa annat. Lär gå till köket nu, hörs gott folk!


Inga kommentarer: