tisdag, november 01, 2011

RUSTAT HALLEN

Hallå! Nu är hallen äntligen klar. Vitt tak, vita dörrar till garderoberna och alla andra dörrar och lister. Jocke skruvade ihop byrån vi köpte igår på Ikea, vart en enkel malm lika som vi har i sovrummet fast i trä och en till låda på dom. Sen en vit snygg stor spegel till och två snygga vägglampor på varsin sida, en ram med ett kort på han och mig, nya fina blommor i silverkrukor. Nu är det bara skostället som ska målas vitt sen är jag helt klar och nöjd med hallen. Skönt att hela lägenheten är i topp nu, så jäkla fint här hemma. Trivs jättebra, skulle det finnas ett till rum som man skulle ha till kontorsrum hade jag gråtit av lycka men får flytta till större så småning om, då blir det nog Gävle eller Uppsala.

Nu ska jag dammsuga och torka av golven, sen ta mig en låååång dusch innan jag ska göra varma mackor till middag. Hörs senare!

Bjuder på en bild tills jag fotat riktigt med digitalkamera. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
schysst med en ny fräsch hall. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela