torsdag, november 03, 2011

2011-11-03

Godkväll! Igår var vi och firade min pappa som fyllde år, åt tårta och blev bjuden på jättegoda finska piroger och sallad. Idag har vi flyttat hit alla saker till vårt förråd som Joakim hade nere hos mamma och pappa sen han flyttade hit för jättelänge sedan. I morse gick jag upp tidigt för att åka till hälsocentralen för att ta massa prover, blir ju aldrig frisk så har fått massa järntabletter och B12 tabletter för annars kommer jag aldrig bli frisk, idag tog jag provet för laktos och gluten, för jag mår så illa direkt när jag ätit något med mjölk som ost t ex, kom på att jag inte druckit mjölk på 10 år nu, haha..

Var nere hos mamma och pappa på eftermiddagen efter vi kört alla grejer för min syster, hennes Andreas och deras son Alfred kom dit för att fira pappa idag. Så go han är lilla Alfred, mosters älskling. 

Nu har jag precis slängt in en potatisgratäng i ugnen, stekt kassler i skivor och lagt varannan kassler, ananas och tomatskivor och sen river ost uppepå som ska in i ugnen snart sen en stor grekisk sallad till. MUUUMS!

Hoppas ni blir sååååhääär glad som jag för jag ska börja blogga nu igen, varje dag minst 2 inlägg.
Allt från inredning, motion, recept, bilder och mitt vardagsliv.

NU ÄR DET MAT!!

Inga kommentarer: