måndag, november 21, 2011

PIERCING

Tänkte skriva lite om mina piercingar. I näsan har jag inte haft i mina näsvingar på jättelänge nu, hade utöjt så jag fick i en 1,8 mm stav med kula men nu har dom dragit hop sig så jag har satt i två tunna ringar nu. Det kommer se förjävligt ut ett tag men ska försöka töja ut till 1,6 mm och ha små pluppar i näsvingarna som jag hade förut. Saknar dom så mycket och det var tack vare jag gjorde ett till hål i andra näsvingen jag gjorde septum för det är så snyggt. 

Jag hade 4,8 mm i septum förut men det sprack i brosket så har i en 3 mm nu bara, lika som underläppen. Och ja, jag hade i små tunna nässmycken (som dom flesta har) men jag kan inte sova med dom vare sig det är som en böj, snurrar, pigg på insidan , som ett L för dom lirkar sig ur därför jag lär töja så jag får i en stav med platta på insidan.

Såhär ser det ut just nu.. 

Inga kommentarer: