söndag, oktober 30, 2011

2011-10-30

Hej! Igår var jag och Joakim till Åland och vände under dagen. Fick med oss en massa gott hem. Idag händer det inte mycket, ska bara slappa hemma och sen gå på bio ikväll, det blir Svensson Svensson, hoppas den är bra men det tror jag nog, ett måste att se. Älskar komediflmer.

Har egentligen jättemycket att skriva men orkar inte sitta och blogga massa nå mer, tröttnat rejält. Vet inte när jag ska få tillbaka viljan för det igen. Kan berätta att tapeterna i hallen blev superbra, nu längtar jag till vi ska åka in en vända till Ikea så jag får köpa den spegeln jag vill ha i hallen och när vi borrat upp våra nya vägglampor. Åååh fint det kommer bli, ska även måla vår skohylla och bänk till hallen vit. 

Nu ska jag gå och ta mig en låååååång dusch.. 

Joakim och Peavey.. 

Inga kommentarer: