onsdag, oktober 26, 2011

2011-10-26

Godmorgon! Eller god förmiddag kanske man ska säga? eller skriva.. 

Just nu har jag placerat ut arselet i ett grupprum i skolan med Malin och älsklingen för att plugga lite innan vi börjar 10.30. I morse 7.30 kom HappyHomes för att börja riva tapet, måla skåp och tak för att sedan tapetsera våran hall. Kommer bli helt underbart med nya tapeter, fint fint fint. Sen nya möbler dit också, oh yes vad jag längtar tills jag får allt klart i hallen. 

Idag är det jättemycket pensionärer i skolan för det är något PRO eller vad det heter , typ föreläsning. Jobbigt men roligt för dom! Joakim följde med hit för att slippa höra allt skrapande på väggarna hemma så det är roligt att han är med till min skola. 

Nu ska jag kika igenom min Svenska uppsatts innan lektion börjar, men innan det ska vi gå och ta en fika nere i restaurangen. 


Inga kommentarer: