tisdag, oktober 04, 2011

2011-10-04

Godkväll! Idag har jag tagit det lugnt och varit hemma från skolan för jag har haft jätteont i magen. Men i morgon ska jag till skolan, men är lugn dag med Svenska och Tema. Idag tog jag mig ut en vända iallafall med Louise, jag sminkade och fixade hennes hår sen fotade vi ute i skogen, var jättefina kort så tänkte lägga upp några i morgon. Nu drömmer jag bara om en digital systemkamera så jag kan börja fota massa precis som jag vill, men det lär man väl aldrig få råd att köpa. 

Har varit en sväng ner till mamma och pappa också, mamma hade bakat bullar för det är ju Bullens dag så jag och Joakim smaskade i oss några och pussade lite på syrrans lilla Alfred, dom var där också. 

Nu ska jag snart sova, har lite sovmorgon i morgon men lär upp och duscha och greja. Kommer in lite bilder i morgon! 

Jag idag med min nya halsduk, såååå skön.

Inga kommentarer: