måndag, oktober 24, 2011

2011-10-24

Hej! Har nyss kommit hem från skolan, idag har vi hållt på med Norrlands kommuner, tråkigt men om man måste göra det är det bara bita ihop och göra´t. Haft Matte också så har gjort en massa på det, känner mig riktigt nöjd med skoldagen. 

Handlade på vägen hem för jag ska göra Fajitas till middag, kycklingtacos som vissa andra också kallar det. Nu ska jag ta mig en lugn stund ett tag, sen maila över mina Svenska uppgifter till läraren innan jag sätter igång  med att städa toaletten. Är glad för pappa har varit här och fixat diskmaskinen också, yeeeees och sen hade han och Jocke städat hela köket, förutom i ugnen men det kan jag göra. Men fy satan vad det luktar rengöringsmedel här hemma, usch! 

Kommer upp en liten presentation senare här på bloggen om MIG.. För er som är "nya" här..


Inga kommentarer: