onsdag, oktober 05, 2011

2011-10-05

Godkväll! Idag har jag varit till optikern och hämtat ut mina glasögon som dom fixade om, ska försöka vänja mig vid dom nu så vi får väl se då. Varit i skolan 10.30 - 14:30 också, haft Svenska. Var till DollarStore i Sandviken sen med Louise innan vi åkte hem. 

Varit själv hemma och är det fortfarande för Joakim kommer hem sent idag, han är i Gävle i skolan och gud vad jag saknar honom nu, det är kallt och börjar bli mörkt och vill ej vara hemma då själv! Uscha.
Ska börja med mat snart iallafall så den är klar tills han kommer hem, han önskade klyftpotatis, lövbiff , beasås och tomat/oliver/rödlök/mozarella med massa olja på. Hoppas han blir glad.. Det är då inte min plånbok efter lövbiffen, haha!

Dags att dra på lite bra musik och gå till köket då!  


Inga kommentarer: