torsdag, februari 10, 2011

You make me happy and I love it

Att lätta på hjärtat då känslorna flödar som tusentals spermier som tävlar för att komma till ägget är faktiskt svårt. Egentligen behövs inte så många ord för jag vet att du Joakim vet vad jag känner för dig. 

Denna känsla jag har inom mig när jag vaknar varje morgon, hela dagarna när det piper i telefonen så man springer för att se om det är du som skrivit sms är så underbar, den känslan vill jag ha hela mitt liv. Och jag vet, att om bara du och jag följer våra drömmar kommer vi om 50 år sitta tillsammans ute på altanen i vårt hus och hålla varandra i handen och säga dom 3 vackraste orden till varandra. 

Tack för att du gör mig så lycklig, glad och för att du får mig att känna mig speciell. Du är den underbaraste människan jag träffat Joakim! You and me forever. <3


Inga kommentarer: