måndag, februari 14, 2011

14 Februari 2011

Hej! Dagen började konstigt, hela morgonen har jag vaknat 1 gång i halvtimmen och somnat om hit och dit. När man väl vaknar och går upp och får posten så har försäkringskassan skickat tillbaka min lapp om aktivitetsstöd för det är skrivet fel på lappen (vilket inte ens var mitt fel). Bara köpa frimärke och fixa det där och skicka iväg igen så man får pengar denna månad, sällan det är strul med dom.

Började storstäda lägenheten iallafall, dammtorkat, donat, torkat golven, gjort rent sofforna, tvättat handdukar, bytt sängkläder/dukar/gardiner m.m så nu är det fint här hemma. Det som behövs göras i veckan är att gå igenom ALLA kläder och vika in snyggt för det är helt ihopknölat överallt sen lär jag sätta upp en hylla i sovrummet. Justja, roligt att laga mat när lampan över spisen gått sönder, lär fixa det också.

Nu ska jag göra ansiktsmask och dricka en kopp kaffe sen ta mig en lååååååååång dusch. Glad alla hjärtans dag också gott folk. 



1 kommentar:

Jenni sa...

Mamma har alltid krångel med försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Hon får typ jämt tillbaka lappen för att arbetsförmedlingen skrivit fel datum osv. Så jävla störande att inget kan flyta på.. <3